تاثیر اینستاگرام بر افزایش درآمد تالار پذیرایی چیست و چرا باید آن را جدی گرفت

تاثیر اینستاگرام بر افزایش درآمد تالار | لوگو اینستاگرام

تاثیر اینستاگرام بر افزایش درآمد تالار پذیرایی چیست و چرا باید آن را جدی گرفت

قبل از این که در این مقاله از مدیر تکتاز به تاثیر اینستاگرام بر افزایش درآمد تالار بپردازیم، ذکر چند نکته را لازم می دانیم:

سالانه چه مبلغی صرف تبلیغات تالار پذیرایی خود می کنید؟

فارغ از این که جواب شما به این سوال چیست، ذکر این نکته بسیار مهم است که از ابزارهای دیجیتال نباید غافل شوید.

با توجه به افزایش بی سابقه حجم اطلاعات و ظهور شبکه های اجتماعی مجازی،

تاثیر اینستاگرام بر افزایش درآمد تالار | سفر در اطلاعات

هر روز تبلیغات و بازاریابی هم پیچیده تر می شود. دیگر مانند گذشته نمی توان
به راحتی با یک تبلیغ در روزنامه یا اجاره چند بیلبورد، مردم را تحت تاثیر قرار داد.

هر روز جنگ بزرگی برای جلب توجه مخاطبین شروع می شود و این بی
کسی برنده می شود که بتواند توجه ها را به سمت خود جلب کند، در یادها
باقی بماند و مردم را به سمت خود بکشاند.

انواع بسیار زیادی از بازاریابی ها شکل گرفته است و ابزارهای بسیار متنوعی
برای استفاده از آن ها هم به وجود آمده است.

 

حال سوال اینجاست که یک تالار پذیرایی برای افزایش مشتریانش باید چه کار کند؟

همواره مهم ترین نوع تبلیغات برای تالار پذیرایی را، تبلیغاتی می دانم که توسط مشتریان راضی انجام شده باشد.
اما چطور می توانیم، نظر این مشتریان راضی را بیش تر از حالت عادی ترویج دهیم؟

چه تا به الان به این نتیجه رسیده باشید یا هنوز هم در حال انکار این موضوع باشید، اینستاگرام پدیده ایست که می تواند در رونق هر کسب و کاری، نقشی بی نظیر ایفا کند.

هر هزینه ای برای بیلبورد، مجلات تبلیغاتی یا انواع دیگر تبلیغات انجام می دهید، بگذارید یک طرف. به همان میزان باید برای حضور مؤثر در فضای دیجیتال هم باید وقت و پولتان را سرمایه گذاری کنید. دقت کنید که از واژه سرمایه گذاری به جای هزینه کردن استفاده کردیم. این بدین معنیست که هر بودجه ای که بابت تبلیغات کسب و کارتان انجام می دهید، نوعی سرمایه گذاری است. و زمانی می توانیم یک سرمایه گذاری را خوب ارزیابی کنیم که برایمان سود به همراه داشته باشد. در غیر این صورت ما در آن سرمایه گذاری، پولمان را باخته ایم.

در این مقاله می توانید با روشی برای ارزیابی بازدهی تبلیغاتتان آشنا شوید

از کجا شروع کنیم؟

این روزها استفاده درست از اینستاگرام به عنوان یک ابزار تبدیل به علمی شده است که متخصصان خودش را دارد.تاثیر اینستاگرام بر افزایش درآمد تالار | چندراهی پس بهترین
حالت برای شروع استفاده از آن این است که به همراه متخصصان آن، کارمان
را شروع کنیم. و با سعی و خطا، برند خود را به بازی نگیریم. پس
پیشنهاد های ما به ترتیب اولویت این هاست:

  • شروع در کنار متخصصان

می توانید با دریافت خدمات مشاوران و موسساتی که به صورت تخصصی در
زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند، مسیر را به درستی و بدون دغدغه
طی کنید. البته مراقب باشید گول متخصص نماها را نخورید.

  • کتاب چند کلیک تا تالار پولساز

این کتابی است که به صورت اختصاصی به مواردی پرداخته که تالارهای پذیرایی با رعایت آن ها در اینستاگرام، می توانند حجم بیش تری از مراجعه کنندگان را داشته باشند.

 

چند نکته به شما به عنوان یک مدیر تالار پذیرایی

سعی کنید، خودتان مدیریت پیج اینستاگرامتان را به عهده نگیرید. به چند دلیل:

  • معمولا به دلیل حجم کاری اتان، تمرکز کافی برای مدیریت پیجتان به نحو احسنت را ندارید.
  • چون ذهنتان معطوف مسائل دیگر است، شاید خلاقیت های لازم برای حضور مؤثر در اینستاگرام بروز نکند.

پس سعی کنید مدیریت پیجتان را به یکی از کارمندان قابل اعتمادتان بسپارید که یا خودش متخصص است، یا با مشاوران متخصص در ارتباط است یا موارد ذکر شده در کتاب چند کلیک تا تالار پولساز را رعایت می کند.

 

یک نکته طلایی

سعی کنید همیشه مصاحبه های هیجان انگیزی با عروس و داماد در پایان مراسمشان داشته باشید و با کسب اجازه از آن ها، در پیجتان منتشر کنید.
اینکه در این مصاحبه ها چه سناریو و جملاتی پیاده شود بستگی به خلاقیت خودتان دارد. فقط هیچ وقت از عروس و داماد نخواهید جملاتی که مد نظر شما است را بگویند و نقش بازی کنند. بگذارید خودشان باشند و حرف دلشان را بزنند.

 

اینستاگرام دقیقا چه کمکی به شما می کند؟

در هر تالاری، شخصی که مسئولیت معرفی خدمات را به عهده دارد، توانایی مشخصی دارد. برای مثال، همکارانی را دیده ام که از هر 10 مراجعه کننده، 8 تای آن ها را به قرارداد می رسانند. حال مساله بر سر تعداد مراجعه کنندگان است. اینستاگرام می تواند باعث افزایش تعداد مراجعه کنندگان شما شود.

در این مقاله می توانید با 5 نکته طلایی راجع به مذاکره با مشتریان آشنا شوید

به علاوه، اینستاگرام می تواند، قبل از حضور مراجعه کنندگان در دفتر تالار، بخشی از فروش را انجام دهد. یعنی آن ها با مقاوت ذهنی کمتر و پذیرش بیش تری در دفتر تالارتان حاضر شوند.

 

همین نکات کافی است تا اینستاگرام را جدی بگیریم و همان قدر که به مسائلی نظیر کیفیت غذا و نحوه برگزاری جشن ها می پردازیم، به کیفیت حضورمان در فضای مجازی هم بپردازیم.

 

اگر علاقه مند به مطالب مربوط به تالارداری هستید، می توانید اولین کتاب مربوط به تالارداری در ایران را تهیه نمایید.

کتاب ایجاد حس خوب : چگونه تالار خود را تبدیل به ماشین پولسازی کنید

 

در آخر امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. اگر علاقه مند به دریافت مطالب بیش تر در حوزه تالارداری می باشید در خبرنامه ما عضو شوید.
قدردان همراهی شما هستیم. با امتیاز دهی به این مطلب و بیان نظراتتان، ما را در بهبود مطالبمان همراهی کنید.

 

 

 

5 دیدگاه برای “تاثیر اینستاگرام بر افزایش درآمد تالار پذیرایی چیست و چرا باید آن را جدی گرفت

  1. اشتراک‌ها: استفاده از بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای در تالار پذیرایی | مستر تالاردار

  2. Avatar
    حسن رضا گفته:

    مطالبي كه گذاشته ميشه كاملا جديد و منطبق با كار تالار داري ميباشد،يعني اين كار شما ميتونه در اينده تحولي در اين صنف ايجاد كنه،،اميدوارم اين روند ادامه داشته باشه

  3. اشتراک‌ها: مروری بر رضایت مشتری در تالار پذیرایی – مدیرتکتاز

  4. اشتراک‌ها: رضایت مشتری در تالار پذیرایی | چطور بفهمیم رضایت مشتری چقدر بوده است؟ | مدیر تکتاز

  5. اشتراک‌ها: استفاده از بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای در تالار پذیرایی | مدیر تکتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *